Har du en fråga?

Här har vi samlat våra vanligaste frågor och svar.

Frågor och svar

Min storlek finns inte i lager, När får ni hem denna vara?

Vi får hem varor varje vecka, Så fort det finns i lager uppdateras lagersaldot.

Hur gör jag en retur?

Skicka din retur tillbaka till oss.

Följ instruktionerna.

  1. Kontakta kundtjänsten via våra sociala medier för att anmäla din retur.
  2. Lämna in ditt paket till ett ombud.
  3.  När din retur har inkommit till oss redovisas ditt paket och returen återbetalas på samma sätt som du betalade.
  4. I ditt paket är det bra att skriva ditt ordernummer samt retur av hela ordern, storleksbyte m.m

 

Hur lång leveranstid har ni?

Inom Sverige skickas din försändelse på 1-4 arbetsdagar (vardagar). 

Vad kostar frakten hos er?

Vi erbjuder just nu fri frakt ink. returfrakt på alla våra produkter.

Vad är drivmedelstillägg?

Drivmedelstillägg är en avgift som vi tvingas betala av vår speditör (oftast Schenker), Denna avgift är en summa som går till att förbättra vår miljö och klimat.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Beroende på vilken leverantör på e-post du har så kan den hamna i skräpposten. Kontrollera din skräppost annars skickar du ett meddelande till oss på [email protected]

Jag har frågor om min faktura?

Vid frågor om din faktura eller betalning hänvisar vi till bambora AB som hanterar samtliga betalningsärenden.

Du når dem på telefon +46 10 10 66 000 eller [email protected]

Företagsinformation

Gymshout AB, Org nr: 559200-4344

Norra Mosvägen 7C, 692 71 Kumla. Örebro Län